tts opgenomen als voorbeeldleverancier in Gartner® Hype Cycle voor CRM-technologie

tts listed as a Sample Vendor in Gartner® Hype Cycle for CRM Sales Technology

Heidelberg, 7 december 2022 – Geavanceerde CRM-tools en verkoopprocessen kunnen alleen hun volledige potentieel benutten als het hele verkoopteam ze accepteert en efficiënt gebruikt. Digitale adoptieoplossingen kunnen de verkoopprestaties aanzienlijk verbeteren.

Uit diverse onderzoeken van de afgelopen jaren is gebleken hoe indrukwekkend veel organisaties kunnen profiteren als zij kiezen voor krachtige CRM tools en die optimaal benutten met geoptimaliseerde processen - 27 procent meer klantentrouw, 20 procent meer omzetgroei, en maar liefst 40 procent betere nauwkeurigheid van prognoses. Niet elke organisatie slaagt er echter in deze maximaal haalbare waarden te bereiken - bij lange na niet.

"Veel organisaties schieten tekort in hun doelstellingen omdat ze zich vooral richten op de technologische kant van de zaak, terwijl ze tegelijkertijd systematisch de enorme rol onderschatten die gebruikersadoptie eigenlijk speelt in het succes van de uitrol", legt Dr. Rolf Zajonc, Managing Partner bij tts, uit. "Uiteindelijk betekent dit dat er geen end-to-end procesinzicht wordt ontwikkeld, dat de nieuwe tools nauwelijks worden gebruikt en dat doelen als verbeterde datakwaliteit en transparantie buiten bereik blijven."

Oplossingen voor digitale adoptie helpen dit soort ongewenste ontwikkelingen te voorkomen. Het laatste Gartner® “ Hype Cycle™ for CRM Sales Technology"* rapport vond: "DAP's verbeteren de adoptie en het gebruik ter ondersteuning van de digitale transformatiedoelstellingen van organisaties. Het biedt consistente gebruikerservaringen die gebruikers helpen hun werk efficiënt af te ronden." Naar onze mening kan de consistente gebruikerservaring echter alleen worden bereikt wanneer de digitale adoptieoplossingen werknemers gedurende het hele proces en in alle toepassingen hetzelfde niveau van ondersteuning bieden. De Gartner ® studie gepubliceerd in juli 2022 stelt: "De behoefte aan cross application guidance en analytics is cruciaal voor digitale transformatie en verbeterde employee experience. " Binnen de obstakels voor Digital Adoption Platforms vermeldt het rapport dat "veel leveranciers geen cross application guidance en analytics ondersteunen, noch mobiele applicaties."

Voor Dr. Rolf Zajonc lijken deze uitspraken zijn werk in meerdere opzichten te bevestigen. "Ik ben zeer verheugd dat Gartner® ons opnieuw heeft genoemd als Sample Vendor in het Hype Cycle-rapport van dit jaar", zegt hij. "Wij geloven immers dat de tts performance suite de enige oplossing op de markt is die applicatie-overschrijdende functionaliteit heeft en medewerkers gedurende het hele verkoopproces ondersteunt - met andere woorden, het is een oplossing die organisaties de meest uitgebreide ondersteuning biedt voor het optimaliseren van hun verkoopprestaties."

Het Gartner® rapport " Hype Cycle for CRM Sales Technology " werd gepubliceerd op 4 juli 2022.

*Gartner, "Hype Cycle for CRM Sales Technology", Melissa Hilbert, Adnan Zijadic, Ilona Hansen, 4 juli 2022.

Disclaimer: GARTNER en HYPE CYCLE zijn geregistreerde handelsmerken en dienstmerken van Gartner, Inc. en/of zijn filialen in de VS en internationaal en worden hierin met toestemming gebruikt. Alle rechten voorbehouden. Gartner onderschrijft geen leveranciers, producten of diensten die in haar onderzoekspublicaties worden afgebeeld en adviseert technologiegebruikers niet om alleen de leveranciers met de hoogste ratings of een andere aanduiding te selecteren. De onderzoekspublicaties van Gartner bestaan uit de meningen van de onderzoeksorganisatie van Gartner en mogen niet worden opgevat als feitelijke verklaringen. Gartner wijst alle garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek af, met inbegrip van garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

tts digital adoption solutions

De uitrol van nieuwe software en de digitale transformatie kan alleen succesvol zijn als de betrokken processen en technologieën zijn afgestemd op de mensen die ze gebruiken. De tts performance suite ondersteunt uw medewerkers terwijl ze hun eigenlijke taken uitvoeren. Als ze vragen hebben, biedt de digitale adoptieoplossing real-time ondersteuning voor complexe bedrijfsprocessen en IT-toepassingen. De tts performance suite brengt de digitale transformatie op gang en verzekert het succes van uw software-investering.

tts performance suite: machen Sie mehr aus Ihrem CRM-System
tts performance suite

Hoe benut u het potentieel van uw CRM-oplossing

CRM-oplossingen spelen een centrale rol bij de ontwikkeling van nieuwe producten en diensten en kunnen de omzet met bijna 30 procent helpen verhogen. Maar daarvoor moet ook de kwaliteit van de gegevens goed zijn. tts performance suite helpt je daarbij.

Word enthousiast over tts performance suite!

Overtuig uzelf en maak nu een afspraak voor een demonstratie. Ons team laat u graag zien hoe u de voordelen van de tts performance suite voor uw bedrijf kunt benutten. Vul gewoon het formulier in - wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Demo aanvragen